بلاگ دکور دیواردکور دیوار

چگونگی کندن و جدا کردن کاغذ دیواری از روی دیوار

چگونه کاغذ دیواری را از دیوار جدا کنیم؟

با توجه به اینکه جدا کردن کاغذ دیواری همیشه کاری دشوار به نظر میرسد، تصمیم گرفتیم راه حل های آسان جهت انجام آن را در این مقاله ارائه کنیم. آسان ترین و مناسب ترین راهی که تا کنون صورت گرفته است استفاده از مواد شیمیایی است که این مخلوط شیمیایی به روی کاغذ دیواری اسپری میشود و به جدا شدن راحت تر کاغذ دیواری کمک می کند.

اینکه از چه مواد و شیوه ای برای کندن کاغذ دیواری استفاده کنید بستگی به نوع کاغذ دیواری شما دارد. بعضی کاغذ دیواری ها بدون استفاده از مواد خاص به راحتی از دیوار کنده میشوند، در صورتیکه برخی دیگر به محلولهای مخصوص کندن کاغذ نیازمندند. استفاده از بخار شوی آنطور که به نظر می آید مناسب نیست. چرا که ممکن است باعث سوختگی پوست دست شود. به همین دلیل استفاده از بخارشوی فقط به افرادی که تجربه آن را دارند توصیه می شود.

به جای بخارشوی محلول شیمیایی پیشنهاد شده است که با آب ترکیب می گردد. این محلول ماده چسبنده پشت کاغذ دیواری را حل میکند، و کار را جهت کندن کاغذ دیواری آسان می کند. قبل از شروع، لوازم مورد نیاز را آماده کنید و آماده سازی های اساسی را انجام دهید. لوازمی که نیاز دارید شامل یک یا دو کارد پهن، یک نرده بان، ابزار اندازه گیری و یک آبپاش کشاورزی است.

شما به یک صفحه ی پلاستیکی و یا پارچه  کهنه و خشک جهت پوشاندن فرش ها و موکت ها و کف نیاز خواهید داشت. کف زمین را بپوشانید و حالا محلول را با آب گرم مخلوط کنید. از محلول دی آی اف که در فروشگاههای مکمل های خانگی موجود است استفاده کنید.

در گام بعدی، یک قسمت کوچک از دیوار را امتحان کنید، حدود 50 در 50 سانتیمتر. با قرار دادن مواد بر روی لبه های کاغذ شما باید جدا کردن کاغذ دیواری را از راست به چپ و از بالا به پایین انجام دهید. اگر کاغذ دیواری به راحتی پایین نیامد، محلول را روی آن کاملا اسپری کنید و اجازه دهید که محلول جذب کاغذ شود. ممکن است نیاز باشد تا این کار را چند بار تکرار کنید.

کندن کاغذ دیواری, کاغذ دیواری, جدا کردن کاغذ دیواری, آموزش کندن کاغذ دیواری | wall-decor, wall-decor-blog | دکوراسیون ساختمان دکوروز

منبع: arovaco.com

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا