بلاگ دکور دیواردکور دیوار

کاربرد تکه های اضافی و باقیمانده کاغذ دیواری در منزل

از تکه های اضافه کاغذ دیواری چه استفاده ای بکنیم؟

در اغلب موارد پس از آنکه خانه خود را کاغذ دیواری می کنیم، تکه هایی از هر کدام از کاغذ دیواری ها باقی می ماند. معمولا توصیه می شود که تکه های باقیمانده برای استفاده در صورت خرابی احتمالی کاغذ دیواری نگه داشته شود. ولی تجربه ما نشان می دهد که احتمال پارگی کاغذ دیواری بسیار کم است. به همین دلیل می توان با بکار بردن اندکی خلاقیت و سلیقه، از تکه های باقی مانده کاغذ دیواری بهترین استفاده را کرد.
در پذیرایی، لابی و اتاق های منزل خود نگاه کنید و ببینید آن قسمتی از دیوار هست که بخواهید به صورت تکه ای کاغذ دیواری شود. مثلا بالای شومینه، داخل کمد یا کتابخانه های دیواری، یا سه تا دیوار رختکن. نمونه هایی از این کاربرد کاغذ دیواری را در عکس های زیر میبینید:

کاغذ دیواری, دکوراسیون کاغذ دیواری, تکه اضافی کاغذ دیواری | wall-decor, wall-decor-blog | دکوراسیون ساختمان دکوروز  کاغذ دیواری, دکوراسیون کاغذ دیواری, تکه اضافی کاغذ دیواری | wall-decor, wall-decor-blog | دکوراسیون ساختمان دکوروز

یکی دیگر از کاربردهای خلاقانه کاغذ دیواری های اضافه، تزیین دیوار اتاق کودک است. به جای آنکه برای اتاق کودک چند رول کاغذ دیواری کودک تهیه کنید و هزینه ای بابت آن بپردازید، تکه های کاغذ دیواری باقیمانده را به شکلهای دلخواه کودک خود (ماه و ستاره، آدمک، حیوانات، پاپا نوئل و …) ببرید و بر روی دیوار اتاق کودک نصب کنید. نتیجه فوق العاده خواهد بود. عکس زیر یک نمونه استفاده از مازاد کاغذ دیواری کلاسیک پذیرایی را در اتاق کودک نشان می دهد که اتفاقا بسیار زیبا شده است:

کاغذ دیواری, دکوراسیون کاغذ دیواری, تکه اضافی کاغذ دیواری | wall-decor, wall-decor-blog | دکوراسیون ساختمان دکوروز

منبع: arovaco.com

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا