بلاگ دکور دیواردکور دیوار

تفاوت کاغذ دیواری کره ای با کاغذ دیواری چینی (تقلبی)

کاغذ دیواری اصل کره ای با کاغذ دیواری تقلبی چینی چه تفاوت هایی دارد؟

متاسفانه یکی از مشکلات بازار کاغذ دیواری امروز زیاد شدن کاغذ دیواری های چینی با طرح های کاغذ دیواری های اروپایی و کره ای است. به عنوان فردی که 12 سال در زمینه دکوراسیون و 4 سال اخیر به صورت تخصصی درفروش کاغذ دیواری فعالیت داشته به شما عزیزان می گویم که کاغذ دیواری چینی تحت لیسانس اروپا کیفیت کاغذ دیواری های اروپایی را ندارد. بنابراین در زمان خرید به این نکته توجه داشته باشید.

پدیده جدیدی که در بازار ایران به وجود آمده است، ارائه کاغذ دیواری های چینی با ابعاد 16.5 مترمربع و طرح های معروف کاغذ دیواری های کره ای در بازار است. در واقع تا پیش از این بیشتر کاغذ دیواری های چینی با عرض 0.5 متر ساخته میشد ولی این کاغذ دیواری های جدید به سبک و اندازه و طرح کاغذ های کره ای است و به اسم کاغذ دیواری کره ای و با همان قیمت به فروش می رسد.

کاغذ دیواری کره ای, کاغذ دیواری چینی, کاغذ دیواری تقلبی, کاغذ دیواری | wall-decor, wall-decor-blog | دکوراسیون ساختمان دکوروز  چه باید کرد؟

با وجود این مشکلات چگونه باید کاغذ دیواری اصل کره را تشخیص دهیم؟ هنگام مشاهده آلبوم کاغذ دیواری، به نکات زیر توجه کنید:

1-     آلبوم های کاغذ دیواری اصل کره ای تعداد صفحات زیادی دارند. در مقایسه با آلبوم های معمولی که بیشتر آلبوم های کاغذ دیواری را تشکیل می دهد تقریبا ابعاد دو برابر آن را دارند.

2-     بر روی آلبوم های کاغذ دیواری اصل کره، حتما اطلاعات شرکت تولید کننده، وبسایت شرکت، آدرس شرکت و غیره نوشته شده است. درحالیکه آلبوم های تقلبی فاقد این اطلاعات است.

3-     سعی کنید یاد بگیرید که حروف کره ای را از حروف چینی تشخیص دهید. لزوما نیاز به یادگیری حروف یا زبان ندارید. صرفا به تفاوت ها دقت کنید. بر روی آلبوم های کاغذ دیواری کره ای حتما حروف کره ای مشاهده می شود. درحالیکه آلبوم های کاغذ دیواری تقلبی صرفا به انگلیسی اطلاعات را نوشته است.

4-     جنس کاغذ دیواری های اصل کره بسیار مرغوب تر است. کاغذ دیواری های چینی نازکتر است و بیشتر جنسی شبیه کاغذ دارد تا pvc. حتما به این نکته توجه کنید.

امیدوارم که موفق باشید.

منبع: arovaco.com

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا