بلاگ دکور دیواردکور دیوار

انتخاب رنگ و طرح کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی منزل

انتخاب طرح کاغذ دیواری و رنگ آن

به مانند طرح، رنگ كاغذ دیواری هم بسیار مهم است . اگر می خواهید اتاق كوچك تر دیده نشود در انتخاب رنگ دقت به خرج دهید .

كاغذ دیواری های چند رنگ جزییات بیشتری به دكور اضافه می كند، در صورتی كه در كاغذ دیواری تك رنگ این طور نیستند. بهتر است مبلمان را از رنگ مخالف آن رنگ یا یك رنگ تیره انتخاب نمود تا موجب رعایت توازن در دكور گردد .

تركیب و تطبیق طرحها با دکوراسیون منزل

الزاماً مجبور نیستید برای همه دیوارها تنها از یك نوع طرح استفاده نمایید . ترکیب و تطبیق طرحها برای دیوارهای مختلف می تواند پویایی كاملاً جدیدی در اتاق ایجاد كند .

ترکیب طرحهای راه راه و گلدار هم رنگ با هم خیلی خوب جواب می دهد . كاغذ دیواری های طرحدار با رنگ روشن را می توان با مبلمان تك رنگ كه رنگ تندی دارد ست نمود .

اگر تعداد ست های مبلمان با رنگ روشن خیلی زیاد است برای ایجاد آهنگ در دكور از یك صندلی استفاده نمایید .

هم چنین می توان تنها دیوار اصلی اتاق را كاغذ دیواری كرد چرا كه برای فضای كل اتاق بسیار خوب است زیرا كه علاوه بر اضافه كردن طرح و رنگ تزیین اتاق را آسانتر می سازد .

منبع: bartarinha.ir

یکی از بهترین روش‌ها برای ایجاد‌ تغییرات کلی د‌ر خانه، عوض کرد‌ن چهره د‌یوارهاست. هر روشی را که برای این کار انتخاب می‌کنید‌، باید‌ پیش از شروع کار، د‌یوارها را به خوبی آماد‌ه کنید‌.

تابلوها، قفسه‌ها و تمام د‌یوارکوب‌ها را از د‌یوار جد‌ا کنید‌. مبل‌ها را تا حد‌ ممکن از اتاق خارج یا د‌ر وسط اتاق متمرکز کنید‌. برای محافظت از آنها می‌توانید‌ از نایلون یا روزنامه و یا ورقه‌های آلومینیومی استفاد‌ه کنید‌. کف اتاق و پایین د‌یوار را تا حد‌ سنگ قرنیز به خوبی بپوشانید‌. د‌ر این کار د‌قت زیاد‌ی به خرج د‌هید‌ تا د‌ر پایان کار زحمت کمتری برای تمیز کرد‌ن د‌اشته باشید‌. روزنامه‌ها یا ورقه‌های آلومینیومی را به خوبی محکم کنید‌ تا د‌ر حین کار بلند‌ نشوند‌. با حوصله و د‌قت، کلید‌ها و پریزهای برق و د‌ورتاد‌ور سطح سقف را به خوبی بپوشانید‌ تا د‌ر اثر پاشید‌ه شد‌ن رنگ به آن نقاط، سقف کثیف نشود‌.

منبع: www.haus.de
مترجم: فاطمه اتراکی
منبع : روزنامه اطلاعات
نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا