بلاگ دکور دیواردکور دیوار

دلایل استفاده از کاغذ دیواری در اتاق و دکوراسیون منزل

8 دلیل خوب برای کاربرد کاغذ دیواری

1-کاغذ دیواریها ارزان هستند.

هزینه محصولاتی که باید بطور کلی رنگ شوند و همین هزینه یک رنگ خوب را بهم اضافه نمائید، شما متوجه خواهید شد که لزوماً شما نباید پول زیادی بابت کاغذ دیواری پرداخت نمائید.

2-کاغذ دیواریها دارای عمر طولانی هستند.

در کاغذ دیواری های دکور آرا ازمواد دارای کیفیت عالی بکار برده شده

ما خوشحالیم که شما از دنیای جدید خود بسیار لذت خواهید برد. بسیاری از محصولات و تولیداتی که می توا نند رنگ آمیزی شوند ،بعد از مدتی کوتاه کم رنگ ویا رنگی متمایل به زرد پیدا می کنند. با استفاده از کاغذ دیواری های فروشگاه دکور آرا ، تعویض بعدی کاغذ دیواری به تعویق می افتد و به آینده بسیار دور موکول می شود .

3-پوشاندن دیوارها با کاغذ دیواری بسیار آسان است.

کار کردن در پروسه رنگ آمیزی با چکه کردن و ترشح رنگ ، باعث ناراحتی و آزار می شود . در طی پوشاندن دیوارها با کاغذ دیواری در صورتیکه زمانی چسب چکه می کند (برای مثال به چوب و یا کنار پنجره ای پاشیده شود) ، به آسانی می تواند با یک اسفنج مرطوب پاک شود .

4-سرعت اجراء برای پوشاندن دیوارها بالا می باشد.

همه کارها وقتی که کاغذ دیواری آویزان گردید- تمام شده است .شما وقتتان را ذخیره کرده اید، برای مثال منتظر خشک شدن رنگ در رنگ آمیزی دیوارها نمی شوید.

5-کاغذ دیواری ها همیشه رنگ درستی دارند.

هنگامی که در رنگ آمیزی دیوارها ، رنگها رابا هم مخلوط می کنیم ، همیشه ممکن است یک اختلاف خفیفی در رنگها وجود داشته باشد و رنگهای روی دیوار اغلب ، متفاوت به نظر برسند ،از آنچه شما در فروشگاه انتخاب نمو ده اید. ولی هنگامیکه شما کاغذ دیواری راروی دیوار آویزان می کنید ، همان رنگی است که انتخاب نموده اید .

6-کاغذ دیواری ها جو خاصی را ایجاد می کنند.

کاغذ دیواری ها راه ساده و اقتصادی هستند که با دکوراسیون داخلی می توانند بطور کامل هماهنگ گردند.رنگها ی انتخابی کاربری ، الگو و ساختار ها روی هم رفته یک تصویری را تولید می کند که یک جو هماهنگی را در هر اطاق خلق می نمائید .

7-کاغذ دیواری ها حالتی از زندگی را بیان می کنند.

کاغذ دیواری انتخاب شده توسط شما بیانگر پویش زندگی و نشانه طرز برخورد و گرایش شما در زندگی است.

بسته به شخصیت شما ، شما می توانید فطرت و طبیعتان و الویت ها یتان را در هر اطاق از طریق رنگ ها ، الگو و ساختار ها نشان دهید .

8-کاغذ دیواری ها یک اتاق را مجزا و شخصی می سازند.

تنوع گسترده کاغذ دیواری ها این امکان را به شما میدهد که با استفاده از طرحهای غیر قابل شمارش و نامحدود محیط زندگی خود را هماهنگ با اطاق ، مبلمان و دیگر قسمتهای فضا بصورت منحصر بفرد بیافرینید

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا